Grote schade na woningbrand Vught
VUGHT – 12 februari 2025. In een woning aan de Zuidoosterlaan in Vught heeft gisteravond een forse brand gewoed.
De brandweer korpsen uit Vught en Den Bosch kwamen ter plaatse om de brand te bestrijden.
Iets voor tien uur kwam de eerste melding van de brand binnen. Toen de brandweer ter plaatse kwam, waren de vlammen op de begane grond waarneembaar. Al snel werd er opgeschaald tot een middelbrand.
De brand is vermoedelijk ontstaan in de meterkast van de woning. De woning werd te tijden van de brand niet bewoond om dat de woning verbouwd werd. De woning heeft veel schade opgelopen. De woning van de buren liep door de brand forse rookschade op en de bewoners zullen na verwachting de nacht niet thuis door kunnen brengen. De brand trok flink wat bekijks. De woning heeft grote schade opgelopen. Door de rand ontstond in de woning een gaslek, Medewerkers van Enexis moesten buiten de stoep opengraven om het gas en de Electra af te sluiten. De geheel meterkast van de woning bleek weggebrand te zijn.
Foto’s Bart Meeesters
























































